Co je nového ve verzi 2505 služby SAP Sales and Service Cloud?

Co je nového ve verzi 2505 služby SAP Sales and Service Cloud?

O víkendu 3.-4. května 2025 provedla společnost SAP upgrade všech testovacích tenantů. Produkční tenanty byly upgradovány 17. května 2025. Jako obvykle společnost SAP představila nové funkce a vylepšení systému. Většina z nich vylepšuje již stávající funkce na základě požadavků zákazníků, ale přibyly i některé nové.

21. května 2025

Seznamte se s plánovanými novinkami pro verzi SAP Sales and Service Cloud a získejte více informací o nejdůležitějších novinkách v oblasti prodeje, služeb a platformy a integrace.

 

Nástroje pro přechod

Vylepšení

  • Nástroj pro přenos dat
    • Nástroj pro přenos dat byl rozšířen o objekty „Identity“, „Úkol“ a „Komunikační systémy“ pro přenos dat z V1 do V2.

 

Prodej 

Intelligent Sales (add-on)

ISE

  • Cílové plány (zobrazení Cílové konzole)
    • V Cílové konzole mohou oprávnění uživatelé nyní zobrazovat a udržovat cíle od vybrané prodejní jednotky až po všechny její podřízené úrovně.
    • Při úpravě cíle se jeho pole zvýrazní. Aktualizovaná hodnota zůstává ve stavu „návrh“ až do explicitního zveřejnění, čímž se minimalizuje riziko chyb ovlivňujících pracovní postupy.
    • Jakmile jsou aktualizace dokončeny, mohou uživatelé publikovat cíle pro celou hierarchii v zobrazení.
    • Celkové hodnoty plánu mohou překročit přiřazené cíle a vytvořit tak rezervu, která zajistí, že tým bude mít větší šanci splnit celkový cíl.
    • Při zveřejnění cílového plánu se hodnoty plánu stanou cílovými hodnotami a přiřadí se podřízeným.

02_TARG-Console

 

  • Obnovení odmítnutých doporučení pro Playbook
    • Doporučení pro Playbook, která uživatel již dříve odmítl, lze nyní obnovit zpět prostřednictvím seznamu Playbooku zobrazeného na panelu.
    • Obchodní zástupci tak mohou obnovit doporučení, která byla v minulosti zamítnuta, ale nyní jsou relevantní.

03_TARG-Recover

 

  • Hromadná úprava Vlastníků příležitosti
    • Hromadné úpravy jsou nyní povoleny pro vlastníka příležitosti.
    • Obchodní zástupci mohou změnit vlastníka příležitosti prostřednictvím akce hromadné úpravy pro více příležitostí najednou.

04_OPP-Mass

 

Servis

Ticket Management

  • Doplnění
    • Sloupec „Vytvořeno dne“ byl přidán do zobrazení seznamu pracovních tiketů.
    • Bylo přidáno automatické přiřazení informací o agentovi přiřazeného k tiketu ze zdrojového chatu.

 

Email Management

  • Možnost ukládat informace o skryté kopii pro příchozí e-maily a zobrazovat je na časové ose tiketu
    • Zapnutím možnosti Povolit BCC na časové ose v nástroji Konfigurace tiketu se informace o skryté kopii budou ukládat pro nově příchozí e-maily a též zobrazovat na časové ose tiketu.

05_Email-BCC

 

  • Možnost zkopírovat předmět šablony do nového e-mailu
    • Povolením možnosti Kopírovat předmět šablony do nového e-mailu v Konfiguraci tiketu můžete nastavit kopírování předmětu e-mailu při vytváření nového e-mailu pomocí šablony e-mailu.

06_Email-Template

 

Agent Desktop Add-On

  • Doplnění
    • Aktuálně je možné používat datový zdroj „Chat Activity“ (ID zdroje dat: CODCHAHB) pro reportování o aktivitách v chatu z Live Activity Center, což platí i pro Agent Desktop Add-On.  

 

 

Kde získáte další informace?

Stránka SAP Cloud for Customer Community obsahuje oznámení a informace o portfoliu SAP Sales & Service Cloud. Doporučujeme všem, kteří se zajímají o SAP Sales & Service Cloud, si tuto stránku uložit.

SAP Cloud for Customer Community – SAP Sales & Service Cloud (C4C)

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

SAP C4C Intelligent Sales Add-On Dynamic Visit Planning Add-On Service Agent Console Add-On Service Cloud Version 2 SAP CPQ SAP CRM Sinch Contact Pro