O víkendu 3.-4. května 2025 provedla společnost SAP upgrade všech testovacích tenantů. Produkční tenanty byly upgradovány 17. května 2025. Jako obvykle společnost SAP představila nové funkce a vylepšení systému. Většina z nich vylepšuje již stávající funkce na základě požadavků zákazníků, ale přibyly i některé nové.
Seznamte se s plánovanými novinkami pro verzi SAP Sales and Service Cloud a získejte více informací o nejdůležitějších novinkách v oblasti prodeje, služeb a platformy a integrace.
Nástroje pro přechod
Vylepšení
- Nástroj pro přenos dat
- Nástroj pro přenos dat byl rozšířen o objekty „Identity“, „Úkol“ a „Komunikační systémy“ pro přenos dat z V1 do V2.
Prodej
Intelligent Sales (add-on)
ISE
- Cílové plány (zobrazení Cílové konzole)
- V Cílové konzole mohou oprávnění uživatelé nyní zobrazovat a udržovat cíle od vybrané prodejní jednotky až po všechny její podřízené úrovně.
- Při úpravě cíle se jeho pole zvýrazní. Aktualizovaná hodnota zůstává ve stavu „návrh“ až do explicitního zveřejnění, čímž se minimalizuje riziko chyb ovlivňujících pracovní postupy.
- Jakmile jsou aktualizace dokončeny, mohou uživatelé publikovat cíle pro celou hierarchii v zobrazení.
- Celkové hodnoty plánu mohou překročit přiřazené cíle a vytvořit tak rezervu, která zajistí, že tým bude mít větší šanci splnit celkový cíl.
- Při zveřejnění cílového plánu se hodnoty plánu stanou cílovými hodnotami a přiřadí se podřízeným.

- Obnovení odmítnutých doporučení pro Playbook
- Doporučení pro Playbook, která uživatel již dříve odmítl, lze nyní obnovit zpět prostřednictvím seznamu Playbooku zobrazeného na panelu.
- Obchodní zástupci tak mohou obnovit doporučení, která byla v minulosti zamítnuta, ale nyní jsou relevantní.

- Hromadná úprava Vlastníků příležitosti
- Hromadné úpravy jsou nyní povoleny pro vlastníka příležitosti.
- Obchodní zástupci mohou změnit vlastníka příležitosti prostřednictvím akce hromadné úpravy pro více příležitostí najednou.

Servis
Ticket Management
- Doplnění
- Sloupec „Vytvořeno dne“ byl přidán do zobrazení seznamu pracovních tiketů.
- Bylo přidáno automatické přiřazení informací o agentovi přiřazeného k tiketu ze zdrojového chatu.
Email Management
- Možnost ukládat informace o skryté kopii pro příchozí e-maily a zobrazovat je na časové ose tiketu
- Zapnutím možnosti Povolit BCC na časové ose v nástroji Konfigurace tiketu se informace o skryté kopii budou ukládat pro nově příchozí e-maily a též zobrazovat na časové ose tiketu.

- Možnost zkopírovat předmět šablony do nového e-mailu
- Povolením možnosti Kopírovat předmět šablony do nového e-mailu v Konfiguraci tiketu můžete nastavit kopírování předmětu e-mailu při vytváření nového e-mailu pomocí šablony e-mailu.

Agent Desktop Add-On
- Doplnění
- Aktuálně je možné používat datový zdroj „Chat Activity“ (ID zdroje dat: CODCHAHB) pro reportování o aktivitách v chatu z Live Activity Center, což platí i pro Agent Desktop Add-On.
Kde získáte další informace?
Stránka SAP Cloud for Customer Community obsahuje oznámení a informace o portfoliu SAP Sales & Service Cloud. Doporučujeme všem, kteří se zajímají o SAP Sales & Service Cloud, si tuto stránku uložit.
SAP Cloud for Customer Community – SAP Sales & Service Cloud (C4C)
Související produkty
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP C4C
Intelligent Sales Add-On
Dynamic Visit Planning Add-On
Service Agent Console Add-On
Service Cloud Version 2
SAP CPQ
SAP CRM
Sinch Contact Pro