SAP Service Cloud verze 2 – nové řešení pro inteligentní servis v cloudu

SAP Service Cloud verze 2 – nové řešení pro inteligentní servis v cloudu | con4PAS

Společnost SAP v tomto roce přišla s oznámením nového řešení pro servis, nazvaného SAP Service Cloud Version 2. Nový inteligentní SAP Service Cloud přináší revoluci v oblasti služeb díky zaměření se na rychlost, přehlednost a přesnost.

6. října 2022

Nové řešení SAP Service Cloud přináší převrat v zákaznických službách tím, že poskytuje smysluplná spojení se zákazníky v průběhu jejich cesty servisem. Můžete sladit celý svůj podnik, abyste urychlili řešení problémů zákazníků a zároveň naplnili očekávání, upevnili značku a zajistili budoucí růst.

SAP Service Cloud verze 2 - obr. 1

Pracovní plocha pro servisní zástupce je navržena tak, aby se stala jednotným místem pro všechny potřebné informace, které uživatelé potřebují k zachycení, analýze a zpracování informací. Pracovní plocha pro servisní zástupce byla vytvořena s důrazem na akce. Využívá strojové učení, aby poskytla správná data, znalosti, a procesy, které zajistí konzistentní řešení problémů zákazníků.

SAP Service Cloud verze 2 - obr. 2

Dynamická správa případů a možnosti jejich modelování zvyšují přehlednost, poskytují větší odpovědnost a zajišťují rychlejší řešení. Inteligentní správa případů vede servisní zástupce krok za krokem servisními procesy, což vede k vyšší produktivitě a efektivitě.

Nástroj pro navrhování případů umožňuje uživatelům nakonfigurovat si jakýkoliv typ servisního požadavku nebo případu, a to včetně komplexních případů, které zahrnují řadu kroků, systémů a lidí. Například:

  • analyzování a odstraňování problémů,
  • řešení pojistných událostí nebo
  • registrace nových produktů.

Řešení přichází se zabudovanou verzí SAP Analytics Cloud, což umožňuje uživatelům vytváření datových příběhů od jednoduchých až po komplexní, nad daty, která jsou dostupná v SAP Service Cloud Verze 2. Příběh je způsob prezentace dat, který používá diagramy, vizualizace, text, obrázky a piktogramy pro popis dat.

A nakonec, k rozšiřování SAP Service Cloud Verze 2 už nepotřebujete znalost ABSL, SDK atd. Rozšíření je možné pomocí SAP AppGyver (Low-Code/No-Code platformy), která umožňuje netechnickým uživatelům přizpůsobit aplikaci vyvíjejícím se potřebám. Navíc lze řešení dále rozvíjet vytvářením vlastních aplikací pomocí SAP Business Technology Platform (BTP). To je možné, protože architektura produktu je nyní zcela odlišná od dřívějšího řešení pro servis (C4C), je více otevřená, založená na Microservices a API.

Při čtení tohoto článku Vás určitě napadla otázka, jak si stojí nový SAP Servis Cloud verze 2 oproti stávajícímu řešení SAP Servis Cloud, jaká je budoucnost těchto řešení atd? V dalším článku se pokusíme zodpovědět na tyto a další otázky.

 

SAP Service Cloud verze 2 versus SAP Service Cloud

 

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

SAP C4C Intelligent Sales Add-On Dynamic Visit Planning Add-On Service Agent Console Add-On SAP CPQ SAP CRM Sinch Contact Pro