Jaké novinky přináší SAP Sales and Service Cloud verze 2305?

SAP C4C – Novinky – Květen 2023 | con4PAS

Během víkendu 6.–7. května 2023 společnost SAP provedla upgrade všech systémů testovacího prostředí. Systémy produkčního prostředí budou aktualizovány 20. května 2023. Společnost SAP jako obvykle představila nové funkce a vylepšení systému. Většinou se jedná o vylepšení stávajících funkcí, avšak přibyly i některé zcela nové funkce.

11. května 2023

Níže je podrobný přehled plánovaných inovací pro novou verzi SAP Sales and Service Cloud a hlavní novinky v oblasti Sales (Prodej), Service (Služba) a Platforma & Integrace.

 

Sales (Prodej)Sales CoreDynamické plánování návštěv (add-on)Inteligentní prodej (add-on)

Service (Služba)Service CoreKonzole zástupce (add-on)

Platforma & IntegraceData WorkbenchSAP Cloud Application StudioArchivace

 

Sales (Prodej)

Sales Core

  • Potenciální zákazníci – obchodní zástupci mají při konverzi nebo přidružení nově možnost vybrat si existující účet, který má být přiřazen k danému potenciálnímu zákazníkovi.

Sales core - Potenciální zákazníci - Sales obr. 1

  • Návštěvy – přidávání obrázků do poznámek k návštěvám zvyšuje produktivitu obchodních zástupců, kteří nyní mohou obrázky přímo aktualizovat v poznámkách u návštěv a nemusí je dávat do přílohy.

Sales core - Návštěvy - Sales obr. 2

  • Průzkum – obchodní zástupci mohou z průzkumu produktů odstranit produkty z předchozích návštěv, což obchodníkům a obchodním zástupcům pomáhá zlepšit flexibilitu a kontrolu.
  • Perfect Store – mapu interakcí lze kopírovat se všemi jejími funkcemi:
    • Přehled,
    • Místa interakcí,
    • Účty,
    • KPI,
    • Hodnocení KPI,
    • Nápravné opatření atd.

Opakované použití již definovaných map interakcí pomáhá zvýšit produktivitu správců Perfect Store.

Sales core - Perfect Store - Sales obr. 3

  • Propagace – možnost nastavit, zda má systém povolovat překrývající se propagaci.
  • Integrace groupware
    • Možnost synchronizovat soukromé opakující se schůzky a zobrazit rezervované časové intervaly pro lepší plánování. U soukromých akcí se jako obvykle nesynchronizuje předmět, účastníci atd.
    • Zjednodušená instalace a nasazení rozšíření prohlížeče Google Chrome.

 

Dynamické plánování návštěv (add-on)

  • Skupiny tras – obchodní zástupci v terénu mohou efektivněji přeplánovat návštěvy tím, že vymažou celý seznam návštěv na určitý den, místo aby odstraňovali návštěvy ze seznamu jednotlivě.
  • Zdůvodnění ze seznamu návštěv se zobrazuje v kokpitu – obchodní zástupci v terénu mají přístup k důvodům návštěv zákazníků naplánovaných na daný den. Díky tomu mají přehled o tom, proč byly některé návštěvy naplánovány.

Dynamické plánování návštěv (add-on) - Zdůvodnění ze seznamu návštěv se zobrazuje v kokpitu - Sales obr. 4

  • Podpora pro zdůvodnění vynechaných zákazníků při vícedenním plánování – obchodní zástupci v terénu nyní vidí, kteří zákazníci byli při vícedenním plánování vynecháni, a mohou tyto vynechané zákazníky snadno vybrat a naplánovat jejich návštěvu na jiný den.

Dynamické plánování návštěv (add-on) - Podpora pro zdůvodnění vynechaných zákazníků při vícedenním plánování - Sales obr. 5

 

Inteligentní prodej (add-on)

Řízený prodej (Guided Selling)

  • Efektivita Playbooků – vedoucí prodeje mohou zjistit, jak si jejich Playbooky vedou při získávání příležitostí, a mohou je aktualizovat. V současné době se pro účely výpočtu účinnosti sledují následující činnosti:
    • Aktivity v rámci Playbooku: schůzky, úlohy, telefonní hovory.
    • Ručně vytvořené aktivity (stejně jako výše) a následné činnosti nabídky zákazníkovi.

Inteligentní prodej (add-on) - Řízený prodej (Guided Selling) - Sales obr. 6

  • Karta očekávané hodnoty KPI – nové zobrazení kanbanu zahrnuje kartu očekávané hodnoty KPI podle hodnoty příležitostí. Najetím kurzoru na jednotlivé segmenty grafu se zobrazí očekávaná hodnota pro každou měnu a počet příležitostí.

Inteligentní prodej (add-on) - Řízený prodej (Guided Selling) - Sales obr. 7

 

Service (Služba)

Service Core

Správa servisních požadavků

  • Odkaz na existující transakce pomocí souvisejících položek v servisním požadavku – odkazování na existující transakce – servisní požadavky, zakázky odběratelů, nabídky zákazníkovi, potenciální zákazníky nebo příležitosti – pomocí souvisejících položek v servisním požadavku. Poskytovatelé služeb si mohou při zpracování servisního požadavku zobrazit podrobnosti o transakcích pomocí rychlého náhledu, nebo na ně přejít.

Service Core - Správa servisních požadavků - Service obr. 1

  • Přeskočit obchodní kontroly u archivace servisních požadavků – možnost vypnout obchodní kontrolu u archivace servisních požadavků, aby bylo možné archivovat i servisní požadavky, které jsou otevřené nebo ve zpracování.

 

Integrace Microsoft Teams

  • Možnost vytvářet místnosti pro řešení servisních požadavků – možnost deeskalovat servisní požadavky s vysokou prioritou spojením se zákazníky a zúčastněnými stranami přes MS Teams.

Service Core - Integrace Microsoft Teams - Service obr. 2

  • Správa životního cyklu místností pro řešení servisních požadavků – úprava nebo mazání místností pro řešení servisních požadavků a úprava účastníků pro lepší správu místností.

 

Konzole zástupce (add-on)

Agent Desktop

  • Přizpůsobení zobrazení polí pro standardní a rozšířené vyhledávání v panelu a tabulce výsledků vyhledávání – šetří čas zástupců tím, že zobrazuje příslušné informace ve výsledcích vyhledávání, aniž by bylo nutné vstoupit do samotného Zákaznického centra.

Konzole zástupce (add-on) - Agent Desktop - Service obr. 3

  • Funkce mashup pro znalostní bázi – podpora integrace pro Work Zone a SharePoint.

 

Platforma & Integrace

Data Workbench

  • Plánování importu/exportu – úlohu Data Workbench lze nyní naplánovat až 72 hodin dopředu. To znamená, že import lze naplánovat na nepracovní hodiny nebo dny a není to třeba dělat ručně.

Data Workbench - Platforma & Integrace obr. 1

 

SAP Cloud Application Studio

  • Pilotní verze SDK byla spuštěna v roce 2023 a v srpnu 2023 bude dosavadní verze SDK vyřazena z provozu a bude možné používat pouze pilotní verzi. Nová verze přináší vylepšené zabezpečení a stabilitu aplikací, moderní design a lepší uživatelské prostředí.

SAP Cloud Application Studio - Platforma & Integrace obr. 2

 

Archivace

  • Archivace byla rozšířena o další obchodní objekty:
    • Kampaň,
    • Záznamy obchodních transakcí,
    • Plán údržby,
    • Propagace,
    • Trasy,
    • Časový záznam,
    • Časový výkaz.

Snižuje náklady dat, odstraňuje nepotřebná data a obnovuje výkon.

 

 

Kde získáte další informace?

Stránka SAP Cloud for Customer Community obsahuje oznámení a informace o portfoliu SAP Sales & Service Cloud. Doporučujeme všem, kteří se zajímají o SAP Sales & Service Cloud, si tuto stránku uložit.

SAP Cloud for Customer Community – SAP Sales & Service Cloud (C4C)

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

SAP C4C Intelligent Sales Add-On Dynamic Visit Planning Add-On Service Agent Console Add-On Service Cloud Version 2 SAP CPQ SAP CRM Sinch Contact Pro