Níže je podrobný přehled plánovaných inovací pro novou verzi SAP Sales and Service Cloud a hlavní novinky v oblasti Sales (Prodej), Service (Služba) a Platforma & Integrace.
Sales (Prodej)Sales CoreDynamické plánování návštěv (add-on)Inteligentní prodej (add-on)
Service (Služba)Service CoreKonzole zástupce (add-on)
Platforma & IntegraceData WorkbenchSAP Cloud Application StudioArchivace
Sales (Prodej)
Sales Core
- Potenciální zákazníci – obchodní zástupci mají při konverzi nebo přidružení nově možnost vybrat si existující účet, který má být přiřazen k danému potenciálnímu zákazníkovi.
- Návštěvy – přidávání obrázků do poznámek k návštěvám zvyšuje produktivitu obchodních zástupců, kteří nyní mohou obrázky přímo aktualizovat v poznámkách u návštěv a nemusí je dávat do přílohy.
- Průzkum – obchodní zástupci mohou z průzkumu produktů odstranit produkty z předchozích návštěv, což obchodníkům a obchodním zástupcům pomáhá zlepšit flexibilitu a kontrolu.
- Perfect Store – mapu interakcí lze kopírovat se všemi jejími funkcemi:
- Přehled,
- Místa interakcí,
- Účty,
- KPI,
- Hodnocení KPI,
- Nápravné opatření atd.
Opakované použití již definovaných map interakcí pomáhá zvýšit produktivitu správců Perfect Store.
- Propagace – možnost nastavit, zda má systém povolovat překrývající se propagaci.
- Integrace groupware
- Možnost synchronizovat soukromé opakující se schůzky a zobrazit rezervované časové intervaly pro lepší plánování. U soukromých akcí se jako obvykle nesynchronizuje předmět, účastníci atd.
- Zjednodušená instalace a nasazení rozšíření prohlížeče Google Chrome.
Dynamické plánování návštěv (add-on)
- Skupiny tras – obchodní zástupci v terénu mohou efektivněji přeplánovat návštěvy tím, že vymažou celý seznam návštěv na určitý den, místo aby odstraňovali návštěvy ze seznamu jednotlivě.
- Zdůvodnění ze seznamu návštěv se zobrazuje v kokpitu – obchodní zástupci v terénu mají přístup k důvodům návštěv zákazníků naplánovaných na daný den. Díky tomu mají přehled o tom, proč byly některé návštěvy naplánovány.
- Podpora pro zdůvodnění vynechaných zákazníků při vícedenním plánování – obchodní zástupci v terénu nyní vidí, kteří zákazníci byli při vícedenním plánování vynecháni, a mohou tyto vynechané zákazníky snadno vybrat a naplánovat jejich návštěvu na jiný den.
Inteligentní prodej (add-on)
Řízený prodej (Guided Selling)
- Efektivita Playbooků – vedoucí prodeje mohou zjistit, jak si jejich Playbooky vedou při získávání příležitostí, a mohou je aktualizovat. V současné době se pro účely výpočtu účinnosti sledují následující činnosti:
- Aktivity v rámci Playbooku: schůzky, úlohy, telefonní hovory.
- Ručně vytvořené aktivity (stejně jako výše) a následné činnosti nabídky zákazníkovi.
- Karta očekávané hodnoty KPI – nové zobrazení kanbanu zahrnuje kartu očekávané hodnoty KPI podle hodnoty příležitostí. Najetím kurzoru na jednotlivé segmenty grafu se zobrazí očekávaná hodnota pro každou měnu a počet příležitostí.
Service (Služba)
Service Core
Správa servisních požadavků
- Odkaz na existující transakce pomocí souvisejících položek v servisním požadavku – odkazování na existující transakce – servisní požadavky, zakázky odběratelů, nabídky zákazníkovi, potenciální zákazníky nebo příležitosti – pomocí souvisejících položek v servisním požadavku. Poskytovatelé služeb si mohou při zpracování servisního požadavku zobrazit podrobnosti o transakcích pomocí rychlého náhledu, nebo na ně přejít.
- Přeskočit obchodní kontroly u archivace servisních požadavků – možnost vypnout obchodní kontrolu u archivace servisních požadavků, aby bylo možné archivovat i servisní požadavky, které jsou otevřené nebo ve zpracování.
Integrace Microsoft Teams
- Možnost vytvářet místnosti pro řešení servisních požadavků – možnost deeskalovat servisní požadavky s vysokou prioritou spojením se zákazníky a zúčastněnými stranami přes MS Teams.
- Správa životního cyklu místností pro řešení servisních požadavků – úprava nebo mazání místností pro řešení servisních požadavků a úprava účastníků pro lepší správu místností.
Konzole zástupce (add-on)
Agent Desktop
- Přizpůsobení zobrazení polí pro standardní a rozšířené vyhledávání v panelu a tabulce výsledků vyhledávání – šetří čas zástupců tím, že zobrazuje příslušné informace ve výsledcích vyhledávání, aniž by bylo nutné vstoupit do samotného Zákaznického centra.
- Funkce mashup pro znalostní bázi – podpora integrace pro Work Zone a SharePoint.
Platforma & Integrace
Data Workbench
- Plánování importu/exportu – úlohu Data Workbench lze nyní naplánovat až 72 hodin dopředu. To znamená, že import lze naplánovat na nepracovní hodiny nebo dny a není to třeba dělat ručně.
SAP Cloud Application Studio
- Pilotní verze SDK byla spuštěna v roce 2023 a v srpnu 2023 bude dosavadní verze SDK vyřazena z provozu a bude možné používat pouze pilotní verzi. Nová verze přináší vylepšené zabezpečení a stabilitu aplikací, moderní design a lepší uživatelské prostředí.
Archivace
- Archivace byla rozšířena o další obchodní objekty:
- Kampaň,
- Záznamy obchodních transakcí,
- Plán údržby,
- Propagace,
- Trasy,
- Časový záznam,
- Časový výkaz.
Snižuje náklady dat, odstraňuje nepotřebná data a obnovuje výkon.
Kde získáte další informace?
Stránka SAP Cloud for Customer Community obsahuje oznámení a informace o portfoliu SAP Sales & Service Cloud. Doporučujeme všem, kteří se zajímají o SAP Sales & Service Cloud, si tuto stránku uložit.
SAP Cloud for Customer Community – SAP Sales & Service Cloud (C4C)
Související produkty
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP C4C
Intelligent Sales Add-On
Dynamic Visit Planning Add-On
Service Agent Console Add-On
Service Cloud Version 2
SAP CPQ
SAP CRM
Sinch Contact Pro