Níže je podrobný přehled plánovaných inovací pro čtvrtou letošní (v tomto roce poslední) verzi SAP Sales and Service Cloud a hlavní novinky v oblasti Sales (Prodej), Service (Služba) a Platforma & Integrace.
Sales (Prodej)Sales CoreDynamické plánování návštěv (add-on)Inteligentní prodej (add-on)
Service (Služba)Service CoreKonzole zástupce (add-on)
Platforma & IntegraceUživatelské rozhraníSAP Cloud Applications StudioOData
Sales (Prodej)
Sales Core
- Příležitosti – vyhledávání příležitostí bylo rozšířeno o možnost vyhledávat příležitosti na základě odchylky skóre dle strojového učení. Díky tomu je snazší identifikovat příležitosti s odchylným skóre, lépe si nastavit své zaměření a provádět kroky vedoucí ke zpracování příležitostí.
Přímé propojení existujících nabídek zákazníkovi a příležitostí pomocí akce „Přidat následníka“ (Add Successor) pak pomáhá šetřit čas.
- Nabídka zákazníkovi (Sales Quote) – díky rozšířeným možnostem filtrování při vyhledávání nabídek zákazníkovi dle kategorie produktů je možné vyhledávat také dle kategorie dílčích produktů.
Přímé propojení existujících zakázek odběratele a nabídek zákazníkovi pomocí akce „Přidat následníka“ (Add Successor) pomáhá snížit počet potřebných kliknutí.
- Integrace Groupware – uživatelé se nově mohou rozhodnout synchronizovat pouze vybrané schůzky, návštěvy nebo telefonní hovory uvedené v konkrétním zobrazení C4C. Pro jednotlivé objekty si mohou definovat vlastní synchronizační filtry, například obchodníci, kteří mají naplánovaných mnoho úkolů, mohou chtít v aplikaci Outlook vidět pouze důležité úkoly.
- Tvorba tipu z e-mailu a připojení požadavku zákazníka v jednom kroku pro zlepšení výkonnosti.
- Umožňuje vypnout obousměrnou synchronizaci kontaktů, účtů, schůzek, návštěv a telefonních hovorů. Dále pomáhá zabránit nesprávnému používání filtru „nesynchronizovat“ a předcházet tak chybám.
- Poslední drobné vylepšení se týká doplňku aplikace Outlook, v rámci kterého bylo ID servisního požadavku přidáno do rychlého náhledu na bočním panelu.
- Knihovna – počet souborů, které lze stahovat najednou, byl navýšen ze současného limitu 100 souborů na 500. Je možné také asynchronně stahovat více souborů PDF, z nichž každý může obsahovat až sto souborů.
- Strojové učení v oblasti prodeje – ke každé příležitosti se uvede předpokládané datum ukončení, které pomáhá zaměřit se na příležitosti s blížícím se datem ukončení, jelikož mají vysoký potenciál rychlejšího úspěchu.
Dynamické plánování návštěv (add-on)
- Vícedenní plánování – umožňuje organizaci inteligentně plánovat a prioritizovat návštěvy pomocí optimalizace tras pro vybrané účty. Obchodní zástupci tak budou mít lepší přehled a kontrolu nad plánováním všech svých návštěv, což jim umožní maximalizovat výkon, ušetřit čas a snížit náklady.
- Frekvence skupin tras – možnost volby denní nebo měsíční frekvence skupin tras (vedle stávající týdenní frekvence) umožňuje organizaci inteligentně plánovat a přizpůsobovat návštěvy různým typům zákazníků. Obchodní zástupci budou mít lepší přehled a kontrolu při plánování s jednotlivými typy zákazníků, kteří vyžadují různé frekvence.
Inteligentní prodej (add-on)
Přehled o zákaznících
- Ukazatele KPI návštěv v klíčových metrikách – obchodní zástupci mohou v zobrazení přehledu o zákaznících (Customer Insights) u jednotlivých zákazníků zobrazit otevřené, probíhající a dokončené návštěvy.
- Ukazatele KPI u zakázek odběratele ze SAP S/4HANA v klíčových metrikách – rozšíření o možnost zahrnout do klíčových metrik zakázky odběratele ze SAP S/4HANA.
- Vlastní klíčové metriky pomocí funkce Mashup – prodejní organizace si mohou do zobrazení přehledu o zákaznících přidat vlastní klíčové metriky a zlepšit tak přehledy o zákaznících, které obchodním zástupcům zjednodušují rozhodování.
Řízený prodej (Guided Selling)
- Řízený prodej integrovaný do standardních příležitostí – alternativní způsob použití řízeného prodeje pomocí integrace do standardních příležitostí. Indikátor průběhu, doporučení, tabulka plánovaných výkonů, nejnovější poznámky, účast a poslední interakce, přehledy strojového učení a časová osa představují klíčové prvky, které mohou obchodní zástupci využívat pro lepší přehled.
- Nabídka zákazníkovi jako následná činnost – obchodní zástupci nově mohou vytvářet nabídky zákazníkům prostřednictvím řízeného prodeje. Tato možnost doplňuje činnosti obchodních zástupců v rámci řízeného prodeje.
- Vylepšení uživatelské zkušenosti s kartami činností – obchodní zástupci nově mohou rychle dokončit činnost v pracovním prostoru příležitosti řízeného prodeje a získat lepší přehled o dokončených činnostech dané příležitosti.
Inteligentní prodej – realizace
- Přístup k funkcím pomocí tabletu – následující pracoviště pro realizaci inteligentního prodeje (Intelligent Sales Execution) jsou nově k dispozici i na tabletu.
- Kategorie produktů jako nový druh prognózy – tato funkce je cenná pro zákazníky, kteří předkládají prognózy založené na příjmech na základě souboru příležitostí patřících do kategorie produktů.
Service (Služba)
Service Core
Správa servisních požadavků
- Nové dotazy na servisní požadavky – manažeři mohou zobrazit pracovní servisní požadavky, k nimž členové jejich týmu poskytují podpůrné služby, tedy jsou na úrovni položky uvedeni jako servisní technik, ale servisní požadavek spadá pod jiný tým a na úrovni hlavičky také pod jiného zaměstnance.
- Určení nového příjemce – použitím tohoto nového pravidla se odešle oznámení všem členům týmu, včetně sekundárního organizačního zařazení.
Konzole zástupce (add-on)
Agent Desktop
- Doporučování artiklů na základě propojených objektů – objekty ve výkazu kontaktu, jako jsou servisní požadavky, registrované produkty atd.
Platforma & Integrace
Uživatelské rozhraní
- Téma definované uživatelem pomocí tlačítka v patičce se dle očekávání projeví všude.
- Domovská stránka – možnost zobrazit 2 karty Kanban místo jedné.
SAP Cloud Applications Studio
- Správa verzí souborů CBO/BO – partneři nově mohou kontrolovat historii verzí souborů XBO/BO. Dříve byla historie verzí k dispozici pouze u souborů ABSL/Script.
OData
- Nová služba OData pro změnové doklady – v současné době se data změnových dokladů zobrazují pouze v podrobném zobrazení instance obchodního objektu. Díky poskytované službě OData je možné načítat data změnových dokladů i pro několik různých instancí obchodních objektů.
Kde získáte další informace?
Stránka SAP Cloud for Customer Community obsahuje oznámení a informace o portfoliu SAP Sales & Service Cloud. Doporučujeme všem, kteří se zajímají o SAP Sales & Service Cloud, si tuto stránku uložit.
SAP Cloud for Customer Community – SAP Sales & Service Cloud (C4C)
Související produkty
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP C4C
Intelligent Sales Add-On
Dynamic Visit Planning Add-On
Service Agent Console Add-On
Service Cloud Version 2
SAP CPQ
SAP CRM
Sinch Contact Pro