Níže je podrobný přehled plánovaných inovací pro první letošní verzi SAP Sales and Service Cloud a hlavní novinky v oblasti Sales (Prodej), Service (Služba) a Platforma & Integrace.
Sales (Prodej)Sales CoreDynamické plánování návštěv (add-on)Inteligentní prodej (add-on)
Service (Služba)Service CoreKonzole zástupce (add-on)
Platforma & IntegraceFramework UISAP Cloud Applications StudioPlatforma ODataIntegrace MS Teams
Sales (Prodej)
Sales Core
- Příležitosti – vytváření hierarchie příležitostí je nyní efektivnější. Nově můžete vytvořit hierarchii příležitostí s podřízenými příležitostmi, do kterých se propíší údaje z nadřízené příležitosti.

Propojení příležitostí a nabídek bylo rozšířeno o možnost propojit více příležitostí s jednou nabídkou zákazníkovi.
- Nabídka zákazníkovi – další schvalovatelé. Vícestupňové schvalování nabídek zákazníkovi nyní umožňuje rozdělení práce mezi až šest dalších schvalovatelů.
Možnost rychlého přiřazování existujících činností k nabídce zákazníkovi namísto použití odkazu na související položky v rámci činnosti.

- Perfect Store – možnost kopírovat ukazatele KPI vytvořené pomocí mapy interakcí za účelem jejich opětovného využití v rámci téže mapy.

Dynamické plánování návštěv (add-on)
- Skupiny tras – frekvence skupin tras prodejním organizacím usnadňují inteligentní plánování návštěv u zákazníků, na něž se vztahují různé frekvence. Obchodní zástupci budou mít lepší přehled a kontrolu při plánování s různými typy zákazníků, kteří vyžadují různé frekvence.

- Hromadné úpravy skupin tras – uživatelé mohou ušetřit čas hromadnými úpravami více zákazníků a skupin tras.
- Indikátor Perfect Store na úrovni skupiny tras – možnost označit zákazníka či více zákazníků na úrovni skupiny tras indikátorem Perfect Store.

Inteligentní prodej (add-on)
Řízený prodej (Guided Selling)
- Karta řízeného prodeje na standardní stránce příležitostí – k dispozici jsou následující klíčové prvky: Indikátor průběhu, doporučení z Playbooku, plánované činnosti, nejnovější poznámky atd.

- Zobrazení kanbanu z příležitosti – kanban lze zobrazit přímo z datového souboru příležitosti prostřednictvím ikony. Tato možnost usnadní práci s integrovaným řízeným prodejem.

Service (Služba)
Service Core
Správa servisních požadavků
- Odkaz na kupní smlouvu dostupný přímo v servisním požadavku – poskytovatel služeb si při zpracování servisního požadavku (tiketu) v rychlém náhledu může zobrazit podrobnosti o kupní smlouvě a otevřít si ji.

- Oznámení v pracovním postupu o nových přílohách/poznámkách k servisním požadavkům – při přidání nových poznámek nebo příloh k servisnímu požadavku se mohou v pracovním postupu zasílat oznámení, díky čemuž budou všechny příslušné osoby obeznámeny o změnách.
Integrace S/4HANA
- Tvorba následné servisní zakázky S/4HANA ze servisního požadavku – tato funkce umožňuje snadnou tvorbu servisní zakázky S/4HANA ze servisního požadavku a zobrazení jejích podrobností v nové záložce prohlížeče.

Integrace SAP Work Zone
- Přidání zobrazení SAP Work Zone do servisního požadavku nebo jakéhokoli pracoviště pomocí funkce mashup – možnost použití SAP Work Zone jako vědomostní báze v rámci servisního požadavku nebo jakéhokoli pracoviště.

Konzole zástupce (add-on)
Agent Desktop
- Omezení přístupu k informacím o účtech, jednotlivých zákaznících a kontaktech – možnost nastavit omezení přístupu k informacím o účtech, jednotlivých zákaznících a kontaktech na vyhledávací obrazovce na základě role uživatele. Totéž lze nastavit i u servisních požadavků.

- Integrace vyhledávání zakázek odběratele v rámci Agent Desktop – zástupci mohou v rámci Agent Desktop vyhledávat zakázky odběratele pomocí ID zakázky nebo pole vlastnosti. Integrace zakázek odběratele C4C v rámci Agent Desktop umožňuje také pro různé události zobrazení časové osy.

- Přenos telefonních hovorů – zástupci mohou pomocí funkce Call Transfer předat probíhající telefonát se zákazníkem jinému zástupci, který se mu bude dále věnovat. Zároveň se tomuto zástupci předají i poznámky prvního zástupce.

Platforma & Integrace
Schvalování
- Integrace se SAP Task Center – SAP Task Center poskytuje uživatelům společný přístupový bod ke všem přiděleným úkolům napříč různými aplikacemi SAP pomocí centrální schránky.

Příloha
- Nastavení velikosti přílohy pro nahrání – nastavte maximální velikost příloh dle potřeb vaší organizace.

Framework UI
- Reset filtrů pro vyhledávání ve sloupci – možnost rychlého odstranění všech filtrů vyhledávání ve sloupci.

SAP Cloud Applications Studio
- Pole datového typu objektu vytvořená prostřednictvím nástrojů pro klíčové uživatele lze nově používat v systému ABSL.
Platforma OData
- Integrace s SAP Business Application Studio – nově můžete snadno procházet své živé služby SAP Sales and Service Cloud OData a vytvářet podnikové aplikace, jako například full-stack rozšíření SAP Fiori, HTML5 nebo SAP BTP.

Integrace MS Teams
- Řízení životnosti Deal Roomů u příležitostí – efektivnější způsob správy osob, které jsou součástí Deal Roomů, a lepší řízení životnosti Deal Roomů.

- Vytváření a řízení životnosti Deal Roomů u účtů – obchodní zástupci mohou vytvářet Deal Roomy pro účty a spravovat uživatele.

Kde získáte další informace?
Stránka SAP Cloud for Customer Community obsahuje oznámení a informace o portfoliu SAP Sales & Service Cloud. Doporučujeme všem, kteří se zajímají o SAP Sales & Service Cloud, si tuto stránku uložit.
SAP Cloud for Customer Community – SAP Sales & Service Cloud (C4C)
Související produkty
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP C4C
Intelligent Sales Add-On
Dynamic Visit Planning Add-On
Service Agent Console Add-On
Service Cloud Version 2
SAP CPQ
SAP CRM
Sinch Contact Pro