V článku „SAP Service Cloud verze 2 – nové řešení pro inteligentní servis v cloudu“ jsme Vás seznámili s novým řešením, které SAP v tomto roce zakomponoval do svého produktového portfolia. Dnes se zaměříme na to, jak si toto řešení stojí v porovnání se stávajícím řešením SAP Service Cloud. Jaké jsou rozdíly a jaké jsou výhody jednotlivých řešení?
SAP Service Cloud (původní vžitá zkratka pro toto řešení je C4C známé také jako SAP Cloud for Customer) je cloudové řešení, které bylo vyvinuto před řadou let a na technologiích v tu dobu dostupných. Od té doby se standardy změnily, technologie pokročily, a proto bylo napsáno zcela nové řešení. Řešení, které využívá robustní moderní pružnější technologickou platformu. Jednoduše, zákazníci dnes chtějí a potřebují lepší CRM.
SAP Service Cloud Version 2 zatím nepřináší tolik funkcionality jako C4C, které je na trhu již řadu let a používá jej řada zákazníků, ale nové funkce jsou dodávány velmi rychle. Již na poslední kvartál letošního roku (Q4 2022) je plánováno uvolnění funkcí pro oblast utilit.
Také oblast prodeje nezůstává opomíjena. První nástroje a funkce pro prodej by měly být uvedeny v Q4 2022 s rychlým nárůstem funkcí během let 2023 až 2024.
V průběhu roku 2023 se můžeme tedy těšit na příliv nových funkcí, které budou uvolňovány na měsíční bázi. Úplná parita funkcí pro oblast servisu, služeb zákazníkům, je předpokládána do konce roku 2023.
Společnost SAP také nezapomíná na stávající zákazníky, a proto začala pracovat na specifických nástrojích pro přesun dat a nastavení pro podporu zákazníků, kteří by se rozhodli přejít na nové řešení v roce 2023.
Některé nově vyvinuté funkce a nástroje dostupné v rámci SAP Service Cloud Version 2 již byly a jsou stále dostupné také jako add-on do SAP Service Cloud (C4C). Například původně nová plocha/desktop servisního zástupce (Agent Desktop). Více informací o Agent Desktop jsme přinesli v rámci novinek v C4C a samostatném článku, odkaz je zde.
Desktop servisního zástupce je centrální plochou pro práci servisního zástupce v SAP Service Cloud Version 2. Díky integraci se Sinch Contact Pro nabízí plocha servisního zástupce uživatelům dobrý přehled přes různé komunikační kanály, jako jsou sociální média – např. Instagram, Facebook, Twitter, WhatsApp atd. – ale i telefon nebo chat. Agent kontaktního centra má tak po ruce veškerou historii komunikace, včetně transkriptů a příloh od zákazníka.
Integrovaný cloudový komunikační stack pro více relační komunikaci se zákazníky v reálném čase navíc umožňuje agentům pracovat na několika komunikačních položkách (např. telefon a WhatsApp) zároveň. Zákazník tak může během hovoru poslat informaci o své poloze prostřednictvím WhatsApp.
Závěrem shrňme hlavní výhody nového řešení, kterými jsou:
Uvedením Service Cloud Version 2 na trh SAP rozšiřuje svoji nabídku cloudových řešení ve sféře zákaznických služeb, s ohledem na specifické potřeby některých zákazníků v této oblasti. Předpokládáme, že SAP Service Cloud Version 2 dozná dalších funkčních rozšíření v následujících měsících a tímto obohatí současnou nabídku SAP cloudových řešení.
SAP Service Cloud verze 2 – nové řešení pro inteligentní servis v cloudu
Zaujal Vás článek a chcete se dozvědět více? |
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP C4C Intelligent Sales Add-On Dynamic Visit Planning Add-On Service Agent Console Add-On Service Cloud Version 2 SAP CPQ SAP CRM Sinch Contact Pro