Jak společnost Salehiya, lídr ve zdravotnictví v Saúdské Arábii, zlepšila zákaznickou zkušenost a zvýšila příjmy pomocí centralizovaného řešení kontaktního centra?
Společnost con4PAS, přední poskytovatel konzultačních služeb a implementátor řešení SAP a Sinch, a společnost Salehiya, přední poskytovatel medicínské techniky na trhu v Saúdské Arábii, úspěšně spustily cloudové vícekanálové kontaktní centrum Sinch Contact Pro (více o tomto projektu zde) integrované s řešením SAP Cloud for Customer (více o tomto projektu zde).
Jaký je dopad po roce a půl provozu SAP Cloud for Customer/Sinch Contact Pro?
Operátoři zákaznického servisu ve společnosti Salehiya nyní tráví méně času na jednotlivých hovorech, což jim uvolnilo ruce pro vyřízení většího počtu hovorů a vedlo ke zvýšení příjmů.
32% |
25% |
4% |
snížení času stráveného hovory |
více vyřízených hovorů |
nárůst příjmů |
Přečtěte si příběh zákazníka Salehiya
Související produkty
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
Sinch Contact Pro
SAP C4C
Intelligent Sales Add-On
Dynamic Visit Planning Add-On
Service Agent Console Add-On
Service Cloud Version 2
SAP CPQ
SAP CRM