Účinný recept pro kontaktní centrum

Účinný recept pro kontaktní centrum | con4PAS

Jak společnost Salehiya, lídr ve zdravotnictví v Saúdské Arábii, zlepšila zákaznickou zkušenost a zvýšila příjmy pomocí centralizovaného řešení kontaktního centra?

5. ledna 2023

Společnost con4PAS, přední poskytovatel konzultačních služeb a implementátor řešení SAP a Sinch, a společnost Salehiya, přední poskytovatel medicínské techniky na trhu v Saúdské Arábii, úspěšně spustily cloudové vícekanálové kontaktní centrum Sinch Contact Pro (více o tomto projektu zde) integrované s řešením SAP Cloud for Customer (více o tomto projektu zde).

Jaký je dopad po roce a půl provozu SAP Cloud for Customer/Sinch Contact Pro?

 

Operátoři zákaznického servisu ve společnosti Salehiya nyní tráví méně času na jednotlivých hovorech, což jim uvolnilo ruce pro vyřízení většího počtu hovorů a vedlo ke zvýšení příjmů.

 

 

 

Přečtěte si příběh zákazníka Salehiya

 

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

Sinch Contact Pro SAP C4C Intelligent Sales Add-On Dynamic Visit Planning Add-On Service Agent Console Add-On Service Cloud Version 2 SAP CPQ SAP CRM